VELKOMMEN - AARHUS BILLED- OG MEDIESKOLE

Vi tilbyder undervisning og projekter for b?rn og unge fra 6-20 ?r indenfor kunstneriske udtryksformer som tegning, maleri, skulptur, kortfilm, anim

OVERVIEW

The domain aarhusbilledogmedieskole.dk currently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have examined eleven pages within the website aarhusbilledogmedieskole.dk and found seventeen websites referring to aarhusbilledogmedieskole.dk. We were able to discover two public web platforms retained by aarhusbilledogmedieskole.dk.

AARHUSBILLEDOGMEDIESKOLE.DK TRAFFIC

The domain aarhusbilledogmedieskole.dk has seen diverging levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for aarhusbilledogmedieskole.dk

Traffic ranking (by month) for aarhusbilledogmedieskole.dk

Traffic ranking by day of the week for aarhusbilledogmedieskole.dk

Aarhus Billedkunstcenter

Overblik over veje til udsmykningsopgaver i billeder. Tækker AIR Berlin - OPEN CALL. Tildelte residencies i perioden marts - september 2015. Presse om Tækker AIR Berlin. Tildelte residencies i efteråret 2014. Bykort og fotos af lejlighederne. Informationer til residenterne - velkomstmappe.

Landsforeningen Børn, Kunst og Billeder

Referater fra oplæg og diskussioner. Børn, Rum og Arkitektur. Kompetencecenter for børn, unge og billedkunst. Internt seminar Børn og arkitektur. FUGLE I FLOK I 2.

Kompetencecenter for børn, unge og billedkunst Samler en lang række aktører på tværs af den billedkunstneriske fødekæde

Kompetencecenter for børn, unge og billedkunst. Samarbejde skaber flere muligheder for billedkunsten. Kompetencecenter for børn, unge og billedkunst. Kompetencecenter for børn, unge og billedkunst er et landsdækkende projekt, som på tværs af den billedkunstneriske fødekæde samler en lang række aktører, der arbejder på at skabe gode muligheder og rammer for arbejdet med børn, unge og billedkunst. Samler en lang række aktører på tværs af den billedkunstneriske fødekæde. KBUB på Skolemessen i Aarhus.

WHAT DOES AARHUSBILLEDOGMEDIESKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aarhusbilledogmedieskole.dk Mobile Screenshot of aarhusbilledogmedieskole.dk Tablet Screenshot of aarhusbilledogmedieskole.dk

AARHUSBILLEDOGMEDIESKOLE.DK SERVER

We identified that the main page on aarhusbilledogmedieskole.dk took nine thousand six hundred and six milliseconds to come up. Our parsers could not discover a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
217.116.210.14

SERVER OS

We observed that this domain is weilding the Microsoft-IIS/7.5 operating system.

VELKOMMEN - AARHUS BILLED- OG MEDIESKOLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain aarhusbilledogmedieskole.dk states the following, "Åben for booking af skoletjenesten." We observed that the webpage said " maj åbner vi for booking af skoletjenesten for det kommende skoleår." It also stated " Aarhus Billed- og Medieskole har været med til at skabe et nordisk netværk. Vi drager på nordisk tour med vores kunstcamper i starten af maj for at lave kunstprojekt med børn og unge i norden. Optagelse til talentlinjen for unge. Tilmeld dig NU optagelse til vores talentlinje for unge. Åben for tilmelding til hold."

ANALYZE OTHER WEB SITES

Aarhusbirder

Denne stille april morgen stod ti mand klar ved obspladsen ved Gjerrild Nordstrand, Øst. Forventningerne til dagen var opbygget gennem hele ugen, da vejrudsigten lovede sydlige vinde med høje temperaturer. GjerrildNordstrandØst udfordrer hvemsomhelst hvorsomhelst i morgen - det bliver kæmpestort. Jørgen er klar med notesbogen. Vi andre er klar til at fylde den op.

Århusbirder

Sidstnævntes billeder af kræet på Netfugl kan ses her.

Dantek BookingWeb

Find og marker det ønskede materiale. I lagerprofilen skal du vælge antal for hvert materiale og evt. Klik på den ønskede udlåns- og afleveringsdato. Ved det efterfølgende trin skal du anføre dine brugeroplysninger. bekræftelsen ved at vælge Filer, Udskriv i menuen. Du kan altid finde bookingen under. Øverst til højre i menulinien.